За обетите

9 юни 2007

Бях дала обет да не пиша тук, докато не прочета една книга. Само че още не съм я прочела, пък пиша… Обаче! Междувременно прочетох новоизлязла повест (в „Новый мир“). Повест, в която уж се разказва за богаташка сватба в Петербург, а всъщност става въпрос за нещата, на които държим, и покрай които минаваме, само минаваме, а те (по причина на времето) гаснат, потъмняват… но такъв е животът… светла тъга… А сватбата си е сватба. С всичките му салтанати.

Реших се и преведох текста. И даже го записах в подкаст (5 части: 1, 2, 3, 4, 5).

А преди малко получих писмо от автора, с което ми дава разрешение да публикувам всички варианти на превода!

8 Коментари “За обетите”

  1. Пейо Says:

    Благодарности! С удоволствие ще го изслушам. Още повече, че намирам гласа ти за изкючително спокоен и приятен.

  2. illa Says:

    Благодаря ти! Надявам се да ти хареса повестта, т.е. да не съм я омаскарила с превода си 🙂

  3. Киро Says:

    Къде може да се намери на руски в интернет?

  4. Петър Says:

    Благодаря, дори не подозирах, че някой прави това на български. Беше удоволствие за мен да слушам повестта и гласа ти. Много си добра, слушам доста аудио книги, гласа ти е страхотен за целта:)

    Още веднъж, благодарности!

  5. illa Says:

    Драго ми е да го чуя. И аз благодаря!

  6. ycnex Says:

    признавам, че го препечатах в неофициалния си блог, lydblog в wordpress, за да покажа на хората, че е важно да правим неща, които обичаме, дори и да не ни плащат, а също и за да се порадват на книгата и гласа ти 🙂

  7. illa Says:

    Приятно ще ми е да се порадват на книгата. Аз харесвам този автор – той може да не гърми по първите страници на вестниците, но със сигурност обича това, което прави, обича читателите и героите си. Убедена съм, че точно това са оценили най-големите издателства във Франция и Германия като са решили да издават тъкмо него.
    Ще му пиша, че текстът му вече се разпространява и на български. Предполагам, че ще се зарадва.
    Аз се радвам 🙂


Вашият коментар

