Комарово

1 май 2007

Отдавна не бях правила подкасти.
Този епизод е посветен на руския музикален ъндърграунд от 80-те.

[splashcast POFZ6236YV]

или

6 Коментари “Комарово”

  1. nojivilichka Says:

    Неочаквано 🙂
    И страхотна снимка на Цой.
    Мерси!

  2. Пейо Says:

    чудесно :))) но и кратко за мое съжаление. благодаря

  3. illa Says:

    И аз ви благодаря! Записах подкаста, защото нещо отвътре не ми даваше мира, докато не го направя 🙂 Радвам се, че ви е било интересно, трогната съм, наистина.

  4. Kanew Says:

    Благодаря! Тази песен е една от любимите ми. Спомних си и за един приятел. И да си призная, за първи път слушам подкаст.

  5. illa Says:

    Забавно е да правиш подкасти, само че мен ме изтощават емоционално, та затова рядко записвам 🙂


  6. […] или не, няколко дни по-късно попаднах на подкаст за алтернативната руска музика. Беше кратко, но много приятно пътуване в 80-те. Цой е […]


Вашият коментар

