Медии и още нещо: Reality

19 декември 2006

Телевизионните предавания създават собствени социални мрежи. Британското reality TV show Shipwrecked използва мрежата Islandoo за кастинг на бъдещите участници. Същото възнамерява да направи и английският Big Brother. Сериалът The L Word обяви началото (от януари) на собствена социална мрежа OurChart.com за жени с хомосексуална ориентация. Съществува web-приложение Bloombox, предназначено да улесни телевизиите, ако решат да използват интернет за разширяване на публиката си чрез социалните мрежи.

Вярно е, не гледам reality-шоута и сериали. И не само тези телевизионни предавания. Очевидно, още при замислянето им, аз съм била изключена от таргет-аудиторията. Изглежда, са ме сложили само в периферията на кръга потребители на новините 🙂

Интересно, дали американските телевизии биха ме игнорирали толкова лесно? Победителят в техния Survivor (Cook Islands) – Юл Куон, е завършил Станфорд, право в Йейл, адвокат в Калифорния. И най-голямата му награда от шоуто е назначаването му в McKinsey & Co.

Powered by Qumana

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: