Презентация

13 декември 2006

От доста време се надявам някой да се заеме със задачата периодично да информира за новото и интересното в българската блогосфера. Не ми е известно да се е намерил ентусиаст. Та реших се. Създадох нов блог с претенциозното название "Епистемоблогия". Гръмкото име има за цел да постави читателя нащрек и да не приема на вяра писанията ми 🙂

За да разводня нещата още повече, мултиплицирах блога като типичен продукт на поп-арта. Първоначално нямах такива намерения. Експериментално хостнах блога на новия европейски сайт WebJam. Но подозренията ми се потвърдиха – постовете могат да бъдат виждани само от регистрирани потребители. Тогава ми хрумна да се ориентирам към друга екзотична за България платформа – например, VOX или Multiply, а защо не и двете? И тъй като Multiply позволява кроспостинг с Blogger, а аз без друго имам акаунт там… Епистемоблогия съществува в четири варианта.

Powered by Qumana

Вашият коментар

