Моя статия в „Култура“

22 октомври 2006

В последния брой на вестника е публикувана моята статия "Убиецът Интернет". Споделям някои мисли за мястото на блоговете в света на литературата и изкуството.

Приемам всякаква критика!

Powered by Qumana

4 Коментари “Моя статия в „Култура“”

  1. Eneya Says:

    Статията ми хареса доста, само че си пропуснала някои неща и на моменти ми се струва, че залагаш повече на представянето на блоговете като място на литературата и изкуството.
    😉

  2. illa Says:

    Доста неща съм пропуснала 🙂
    Но ще се радвам, ако ми кажеш какво според теб е трябвало да кажа, а не съм.
    „Място на литературата и изкуството“? Хм-хм, по-скоро – място край/около литературата и изкуството 🙂 Да, такава беше идеята ми за тази статия.
    Благодаря ти за интереса!

  3. Eneya Says:

    Ам и аз аресвам блога ти, и го чета откакто го пусна. Прото много време мислех, че не искаш никой да коментира (не ми питай защо) 😉
    Иначе, да, статията ми допадна. Можеше леко да задълбаеш, защото на мен ми прилича на картина, на която са й сложени контурите 😉
    Обаче пък така върши също много работа. Аз просто искам по-задълбочена информация, защото това ми е интересно. За хора, които нямат идея за какво иде реч, статията е чудесно начало.
    😉

  4. illa Says:

    Много ти благодаря, наистина съм поласкана, че ме четеш. И няма да те питам защо си мислела, че не искам да ме коментират 🙂
    Да, така е – исках да покажа блогинга в по-различна светлина с оглед да казва нещо и на хора, които само са чували за това явление. Пък, струва ми се, и много от тези, които в общи линии имат представа, не са докрай наясно с възможностите… и т.н.
    Дай боже да е начало 🙂


Вашият коментар

