Намалено поведение

26 май 2006

В Илинойс управата на 128 училищен окръг е взела решение да се търси дисциплинарна отговорност от гимназистите за това, което пишат из блоговете си.
Всеки ученик трябва да подпише обещание, че няма да публикува незаконни и неприлични текстове в интернет. Учителите нямало да шпионират. Мерките щели да се предприемат при сигнал от съученик, родител или член на училищното настоятелство.
Както съобщава Associated Press, правилото влиза в сила от началото на следващата учебна година.

Powered by Qumana

2 Коментари “Намалено поведение”

  1. Вени Says:

    Тая държава върви стремглаво към фундаменталистки авторитаризъм. Мразя го и същевременно ме е страх от него.

  2. illa Says:

    Трудно ми е да съдя. Никога не съм била там и не знам как да квалифицирам нещата от подобни информации. Между другото, в самата информация се посочва, че родители се противопоставили, защото решили, че управата е превишила правата си.
    Струва ми се, така става, когато някой (в случая – училищното ръководство) заеме позата на морален съдник и започне да раздава присъди. Така ми се струва. Не знам.


Вашият коментар

