Кой е Joan Miro?

21 април 2006

Може да изглежда, че не обичам Google. Или че това е любимата ми тема.
Обичам Google, ка щяло да не го обичам? Хич някой може ли без него! А като обичаш някого, няма как да не се интересуваш от вътрешния му мир, не ли? Та така се получава, че интересът ми към любимия намира израз в този блог.
Сигурно всички се сещат как изглеждаше логото на любимата търсачка вчера. Стана ми приятно. Аз съм почитателка на Миро и ми беше драго да видя закачката със стила му. Можех ли да предположа, че IT гигантът не се е погрижил да получи разрешение за подобно използване на обект на авторското право? Не можех да предположа, но се оказа точно така – дизайнерското решение не било правомерно.
Amit Agarwal пише в Digital Inspiration, че наследниците на художника са поискали Миро-логото незабавно да бъде премахнато. Представители на Асоциацията за защита на авторските права, ангажирана със закрилата на правата върху произведенията на Миро, са заявили, че единственото, което е трябвало да направят от Google, е било да напишат писмо с молба за използването на това лого. Ех, никой не е идеален…
Обаче, завършва авторът на съобщението, близките на Миро са допуснали грешка. Благодарение на Google милиони хора по света, сред които Amit Agarwal поставя и себе си, за първи път са научили, че има такъв творец. No comment.

Powered by Qumana

Вашият коментар

