Блогът на Джон Кери

27 януари 2006


Дали това е най-известният, високопоставен и пр. блогър? По собствената ми скала това е така 🙂

Сърдечни благодарности на maestross за това, че ми съобщи новината!

Отначало е имало съмнения дали някой самозванец не търси евтина популярност, но тия съмнения били отхвърлени. Блогът е на сенатор Джон Кери.

4 Коментари “Блогът на Джон Кери”

  1. next Says:

    Странна, поне на мен, ми е връзката с dKosopedia и с Daily Kos. То бива либерали, бива, ама чак пък Джон Кери. Не ми се връзва някак цялата идея с официалната власт.
    А и всъщност кой точно е блогът на Кери – сайтът се движи от Scoop и е направен отвсякъде да е като сайт на общност, не се „отделят“ лесно блоговете.
    Таман щото щях да те обвинявам, че не си дала директен линк… 😉

    Щото „Daily Kos“ не е обикновен сборен сайт с блогове, тоест това дали наистина е „блогът на Кери“ или просто въпросният пич Кери е написал една статия в DKos, която е била одобрена и е излязла на заглавна страница с неговото име?

    Не ми се вярва Kos да е станал толкова близък с властта, че да прави официални блогове, пък било то и на демократи….
    (може и да бъркам, де…. ще чета, може да пише някъде…)

  2. illa Says:

    Установих, че е направил три постинга 🙂 Първият – по отношение на който са били съмненията дали наистина е той. Вторият – с който той благодари на коментаторите. Третият (днешен) – този, към който е линка. Намерих ги чрез Search на Daily Kos 🙂

  3. illa Says:

    Dimitar Vesselinov, 10q за линковете!


Вашият коментар

